Автор Тема: New Balance 574 goedkope sale  (Прочитано 152 раз)

Jwocujie

  • Новичок
  • *
  • Сообщений: 3
    • Просмотр профиля
New Balance 574 goedkope sale
« : 13 Октябрь 2014, 11:06:04 »


Ik heb eindelijk gestopt met werken een maand in het geval van de New Balance 574 goedkope sale beschikbaar werd (versie van de vrouwen zou zijn het WR1400 v2). Ik deed Sommige credit bij Running Warehouse in een eerdere terugkeer samen met de meeste behalve de duurdere -dan-voorkeur neerzetten (let op: ik dacht dat dit was een prive aankoop, niet media monster). Daarnaast is het hielp niet dat een aantal mijn schoen geek Vrienden die deel mijn voorkeuren zijn kwijlen over de 1400v2. Ik ben blij dat ik een kans als dit is de meest effectieve Schoenen ik heb lopen tot nu dit seizoen!


Sinds december, Ik ben loopt de overgrote meerderheid van de mijn mijlen in trail schoenen. Dit is omdat gemakkelijk -Wegen en Trottoirs hier in nh eigenlijk bedekt met sneeuw en ijs sindsdien, en hebben ook beslecht in het verleden 14 dagen (al hebben we krijgen nog eens 4 centimeter sneeuw afgelopen maandag ...). Bijna alle zijn split tussen de tussen new balance 574 online kopen , Merrell Trail Glove, en Saucony Peregrine (ik ben nog steeds veroorzaakt door schrijven vol reviews met Saucony Peregrine en New Balance MT101, dus stay tuned voor meer). Ik ben enthousiast over alle drie, maar elk bracht met hen gebieden onzekerheid wanneer struikelde over Them kiezen voor de 50K. De MT101 is slechts een van de beste over fit en voel, maar de is slechts een meer dan ik verkies, En ik heb meegemaakt aantal enkel pijn bij het doen snelheid opereren in hen. Ze lijken te zijn denken langzamer loopt. De Merrell Trail Gloves ook prachtig, maar ik was niet zeker hoe ik zou tarief voor 31 mijlen in een zeer zero-drop, minimaal gepolsterde schoen. De Saucony Peregrine is bovendien leuk, maar het is een beetje over de smalle kant in vergelijking hoewel anderen (past het net als de Kinvara) en het is Aanzienlijk omvangrijker dan de (je weet I am a als i noemen een schoen zoals de Peregrine omvangrijk). Dat liet de Minimus Trail omdat als de resterende optie.


Onder de insluitsels in de line-up van de alternatieven voor minimalistische en verminderde schoen lopers die ik heb Minimus lijn van New Balance, die ik heb zijn die al geopenbaard eerder hier op Runblogger. Stel te bereiken in de winkels maart 2011, is New Balance gaan met een gestage maar erg traag buiten informatie de Minimus schoenenlijn, als de zorg met die zijn marketing dit lijn elke suggestie, ze blijkbaar verwachten dat te genereren een aantal grote golven van de lopers markt. Hieronder zeker willen verzamelen en post huis liften deze schoen serie omdat ontvangt.



Geproduceerd uit gerecycleerde PET (polyethyleentereftalaat) flessen, de nieuwste lijn, "ontworpen ronde de kernbegrippen van Reduce, Reuse, Recycle en voor de consument van vandaag dat is proberen maximaliseren van hun stijl, terwijl de impact op het milieu te minimaliseren bovenmateriaal Newsky's maakt gebruik van 95% post-consumer gerecycled PET plastic containers dat is volgden de zool met lijm op waterbasis de typische set van twee Newsky gebruik ongeveer hetzelfde als acht 20-ounce PET-flessen de schoenen zijn ontworpen met minder materiaal dan traditionele new balance 574 backpack kopen tennisschoenen via doordachte bovenste patroon ontwerp "