Автор Тема: Att få en titt på den nike free 5.0 herr  (Прочитано 226 раз)

Albertdasao

  • Новичок
  • *
  • Сообщений: 1
    • Просмотр профиля
Att få en titt på den nike free 5.0 herr
« : 07 Октябрь 2014, 10:15:18 »
Att hylla Jerry Rice tid i NFL, har Nike skapat denna gratis nike free 5.0 herr rea sverige "Jerry Rice" edition.The sko presenterar en djärv kombination av vitt rött och guld, tillsammans med svarta detaljer och en röd och vit gratis 5,0 sula med ett gummi gummislitbanan . Inuti är tryckta sulor med detaljerade tidigare NFL stjärnans långa lista av prestationer. När du är i branschen för att skriva om löparskor, det lönar sig att vara snabb om att dela tankar om nya sko releaser, särskilt när lanseringen innebär en av de mest sålda skor i landet. Denna vecka Nike lanserade 2014 Free linjen.

nike free 5.0 herr outlet rea har officiellt infört 2014 Nike Free skor. Klicka här för bilder och information om Nike Free 3.0 v6, Free 4.0 v4, och Free 5,0 v2.After publicerar den översyn som jag gjorde lite peta runt med hjälp av Google och hittade ett inlägg på Sneaker News som har bilder på vad verkar vara den Free 5.0 + v2 via en brittisk återförsäljare som kallas End Clothing - aldrig hört talas om butiken innan. Den största utvecklingen måste vara den omformats Free sula, som nu är utformad för ökad lateral flexibilitet tack vare det nya sexkantiga konstruktionen.




Igår kväll gick jag till den lokala Dicks Sportartiklar att plocka upp ett par nike free 5.0 dam prisjakt 2014 jag först provade ett par i storlek 10,5, vilket är vad jag bar i den tidigare versionen, och de kände lite lång. Jag bad om att prova en 10, och jag märkte direkt att något var fel. Det finns en svetsad överlägg som sträcker sig kontinuerligt från sulan på varje sida upp och över basen av spetsar rad. Överlägg som detta är bra för att ge stöd till en övre, men problemet är att de inte sträcka.

Om du inte är ett fan av den kommande lanseringen färgställningar för nike free 5.0 dam rea nyaste Fria modeller fruktar inte, som nu kan du anpassa Nike Free 5.0 Flyknit Hybrid på NIKEiD. Hybrid silhuett, en som kombinerar den övre av Free 4.0 Flyknit med Free sula från Free 5.0 är den perfekta duken för egna färgkombinationer tack vare sin relativt rena stickad övre. Chef till NIKEiD nu att leka med Free 5.0 Flyknit Hybrid.

Efter att få en titt på hela sortimentet av kommande Nike Free silhuetter, har vi nu fått en närmare titt på den nya Free 5.0. Traditionellt ett av de mer populära modellerna från området, den senaste nike free run billigt online ser ut att fånga löpare och casual bärare lika med ett nytt utseende och en raffinerad gratis 5,0 sula. De övre pinnar med nätet ses på den utgående modellen, men väljer en Hyperfuse konstruktion för att hålla vikten nere medan Flywire stöden ser till att den låga vikten inte kommer på bekostnad av stödet.